get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد با تغییرات ژنتیکی در میوه ها می توان مقدار آن ها را بزرگ کرد و میزان ویتامین های آن ها را افزایش داد.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

سالانه 700،000 کودک در سراسر جهان  به علت  کمبود ویتامین A می میرند. بسیاری از این کودکان در کشورهای شرق آفریقا مانند اوگاندا زندگی می کنند و دانشمندان با ساخت نوعی موزهای رنگی زرد رنگ که گوشت آنها نارنجی رنگ است توانستند میزان ویتامینA را در برخی از میوه ها افزایش دهند.

از آنجا که موز در حال حاضر بخش مهمی از رژیم غذایی در بسیاری از کشورهای آفریقایی شرق به حساب می آید بنابراین بهبود در موز  می تواند  تاثیر گذار بر سلامت مردم باشد.

گفتنی است،دانشمندان با تزریق مایعاتی به درون درختچه های این میوه ها و با تغییر ژن آن ها توانستند میوه هایی در سایز و ابعاد مختلفی به وجود آورند که میزان ویتامین های آن ها بالاتر از میوه های عادی و معمولی است.

این دانشگاه انتظار دارد که دولت اوگاندا با تصویب قانون اجازه  دهد با تجاری سازی محصولات اصلاح شده ژنتیکی در ظرف شش سالآینده بتوانند میزان ویتامین های میوه ها را افزایش دهند.

 

 










نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت12:04---30 خرداد 1393
عالی بود ممنون از نویسنده گلش

امیر
ساعت11:45---30 خرداد 1393
همه چیز شده دستکاری فردا پسوردا میوه های چینی به بازار میاد
پاسخ:منم همین نظر رو دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
برچسب‌ها: AradNorooziaradnoroozinorouziNorouziآرادنوروزیاراد
[ پنج شنبه 29 خرداد 1393 ] [ 11:53 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 415
بازدید کل : 50432
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .